نقش سازمان های مردم نهاد برای حفظ منافع ملی و ارزش ها


در راستای مراحل ارتباط و تعامل با سمن های مردمی جلسه ای با حضور سرگرد محمدعلی خلج مسئول مرکز راهبردی و هم اندیشی اقشار سپاه استان، سرهنگ قاسمی مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان، اکبر باقری دبیر نظام صنفی کشاورزی استان و جمعی از مسئولین اقشار و مدیران عامل سمن های تحت حمایت در سالن جلسات سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد.

خلج در این جلسه با بیان اینکه پرداختن به ساماندهی سازمان های مردم نهاد به عنوان یک وظیفه ذاتی اقشار بسیج است، تاکیدکرد: سازمان های مردم نهاد در جهت حفظ منافع ملی، ارزش ها و اهداف گام بردارند.

این مسئول با اشاره به اینکه شاخصه همسویی و همگرایی التزام عملی به ولایت فقیه است، گفت: با استفاده از توانمندی های سازمان های مردم نهاد می توان شاهد تقویت و استحکام ساخت داخلی نظام باشیم.

وی خاطرنشان کرد: چگونگی نحوه ارتباط و تعامل با سمن های همسو در حوزه هر قشر می بایست در جلسه تشریح و تدابیر لازم اتخاذ شود.

باقری هم عنوان کرد: اصل توانمندسازی در واقع افزایش دانش و مهارت، نهایت استفاده از فرصت ها، افزایش احساس مسوولیت، هم افزایی و تعامل مستمر همه اجزاء، توسعه و تلاش جهت توسعه و تحکیم ارزش های انقلاب اسلامی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.