جلسه کارگروه طرح حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی مستقر در مناطق روستایی با حضور حبیبی انبوهی مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا های استانداری قزوین، مسولین طرح و برنامه سازمان جهاد کشاورزی استان، معاونت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین، مسوولین بسیج سازندگی استان، اکبر باقری دبیر اجرایی نظام صنفی استان قزوین  و جمعی از مدیران عامل شعب منتخب بانک سینا در دفتر معاونت امور عمرانی استاندار قزوین برگزار شد.

دبیر اجرایی نظام صنفی استان قزوین تصریح کرد: روستاهای استان قزوین ظرفیت بسیار ارزشمندی برای تحقق اقتصاد مقاومتی دارند و با فعال کردن آنها می توان به اشتغال و اقتصاد روستاها کمک کرد.

این مسوول تاکید کرد: احیای روستاهای قزوین و همچنین تقویت اقتصاد روستاها در گرو اشتغالزایی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه برای تامین امنیت غذایی باید حمایت همه جانبه دولت از بخش کشاورزی صورت بگیرد، افزود: ضمن حمایت از کشاورزان باید با  شناخت از میزان و نوع نیاز مردم و همچنین آگاهی از ظرفیت و فرآیند چگونگی تولید اقدام به تحقق امنیت غذایی شود.

حبیبی انبوهی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استان قزوین گفت: یکی از طرح‌هایی که به منظور رونق اقتصادی و همچنین اشتغالزایی در روستاهای قزوین تدوین شده است راه‌اندازی واحدهای تولیدی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.