تشکیل هیات بدوی و تجدید نظر نظام صنفی کارهای کشاورزی در قزوین


 

دبیر اجرایی نظام صنفی کارهای کشاورزی استان خبر داد

تشکیل هیات بدوی و تجدید نظر نظام صنفی کارهای کشاورزی در قزوین

دبیر اجرایی نظام صنفی کارهای کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین هیات بدوی و تجدید نظر به ترتیب با حضور قاضی دادگستری، نماینده مدیریت جهاد کشاورزی و نماینده نظام صنفی کشاورزی در استان به منظور به موقع و کارشناسی شده بخش کشاورزی تشکیل شده است.

اکبر باقری دبیر اجرایی نظام صنفی کارهای کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین با اشاره به تعیین هیات بدوی و تجدید نظر سازمان نظام صنفی کارهای کشاورزی و منابع طبیعی اعلام کرد: در اجرای دستور ریاست محترم قوه قضائیه جناب آقای دکتر لاریجانی، براساس اجرای ماده 30 قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و ماده 32 آئین نامه اجرایی مقرر شده با روسای کل دادگستری استان های سراسر کشور برای رسیدگی به تخلفات اعضاء نظام صنفی و اعمال مجازات ها هیات رسیدگی بدوی در هر شهرستان انتخاب شود.

این مسئول در ادامه اظهار کرد: هیات بدوی و تجدید نظر به ترتیب با حضور قاضی دادگستری، نماینده مدیریت جهاد کشاورزی  و نماینده نظام صنفی کشاورزی هر شهرستان و استان  به منظور رسیدگی به موقع و کارشناسی شده بخش کشاورزی تشکیل شده است.

باقری با بیان اینکه هر یک از طرفین دارای رای یکسان هستند، تصریح کرد: نظارت بر عملکرد نظام های شهرستانی و استانی برابر بند الف ماده 14 و بند(د) ماده 20 آئین نامه اجرایی نظام صنفی مصوب هیات دولت به ترتیب با نظام صنفی استان و شورای مرکزی است.

وی در انتها اضافه کرد: در ماده 31 نظام نامه مالی مصوب هیات عمومی نیز نحوه گزارش گیری وزارت جهاد کشاورزی از شبکه نظام صنفی از طریق شورای مرکزی تعریف شده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.