جلسه تنظیم بازار اقلام اساسی شب عید


 

جلسه تنظیم بازار با حضور حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین، متقی رییس جهاد کشاورزی استان، معین الدین رییس سازمان تعاون روستایی استان، کبیری معاونت بازرگانی سازمان صنعت معدن تجارت ، کارشناسان تعزیرات حکومتی ، مدیرعامل میادین میوه و تره بار،  باقری دبیر اجرایی نظام صنفی استان و جمعی ازمسوولان و کارشناسان  در استانداری قزوین برگزار شد.


حبیبی در این جلسه با بیان اینکه بازار باید به طور مستمر رصد و کنترل شود، اظهار کرد: در سال‌های گذشته قیمت مناسب کالاها برای مردم مهم بود اما امسال با توجه به سرمازدگی محصولات کشاورزی برای مردم هم قیمت و هم کیفیت بسیار مهم است.


این مسوول اضافه کرد: حدود ۸۰ قلم کالا به طور مستمر در استان پایش می شود اما کالاهای اساسی مانند گوشت قرمز ، مرغ ، قند و شکر، برنج، روغن، تخم مرغ، میوه که بیشترین مصرف را دارد باید تامین و کنترل قیمت و کیفیت آن در اولویت باشد.


در این خصوص مدیر تنظیم بازار و مدیر پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی از ذخیره سازی گوشت قرمز و مرغ و کالای مصرفی دیگر خبر دادند واعلام کردند هیچ گونه مشکلی در این راستا وجود ندارد.


دبیر نظام صنفی کشاورزی استان هم تاکید کرد: باید واردات و صادرات محصولات کشاورزی حسب نیاز و با برنامه‌ریزی درست باشد، لازم است تا تنظیم بازار محصولات کشاورزی به گونه ای صورت گیرد که نه مصرف کننده و نه تولید کننده آسیب ببینند.


باقری تصریح کرد: کشاورزی یکی از کارهای ریسک پذیر و متاثر از عوامل مختلف محیطی و جوی است و تنظیم  بازار نقش کلیدی در اقتصاد دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.